Giant Sushi Roll Would You Like Some Rice With That?
Would You Like Some Rice With That?
Reblog > Go to your tumblr > Click in the house > And try to get out of the house.

stevenstelfox:

thesugarhole:

endlesslysherlocked:

image

I JUST SPENT 2 HOURS OF MY LIFE TRYING TO FIGURE THIS OUT. OMG. MOST DIFFICULT THING I’VE EVER DONE.

I CAN’T FUCKING DO IT FUCK

let me reblog this again

AND YES! I FINISHED IT! :D

I CAN’T FUCKING DO THIS SHIT FUCK

I’M NEARLY FINISHED BITCHES

this is fucking addictive aksldjaklsdj I CAN’T 

imageI did it! omfg! 25 minutes!

ah i forgot i had this in my likes

gonna play it! why not

fuck, over an hour
protip: don’t drink while playing that

coryy:

who in the fucking world

shouldnt:

that awkward moment when you like the teacher that everyone hates

When contemplating a $15.00 purchase
10-year-old me: Wow idk that's a lot of money
15-year-old me: Kickass, that's so cheap
20-year-old me: Wow idk that's a lot of money

nerdassbitch:

*throws shade* *misses*

gnarly:

Miranda sings keeps me young

gnarly:

Miranda sings keeps me young

cokeflow:

asshairs:

PEOPLE STILL LISTEN TO OWL CITY HAAAAAAAHA

someone obviously doesn’t get 1,000 hugs from 10,000 lightning bugs lmao

gnarly:

that moment when ur finished getting a haircut:

image

trippingonjlaw:

Are we not going to discuss this